05 listopadu 2008

5.11.2008

Depku ze včerejška nepřekrylo ani delší spaní. Byla pořád tady. Ti dva bráši mě stejně nadchli. Martin mě navnadil na jídlo někde venku.
Došli jsme na Indian Coffe House. Moc pěknej místní podnik se skvělým "special coffe a toast jam". Oldschool kavárna plná chlapů. Dohromady jsme tam byly jen tři baby.
Pokoutně jsem fotila tuhle nádheru, na stěně jim visel Mahatma Gandhi - oblíbenec už několik desetiletí, významější než současní politici.

Tentokrát jsem s sebou měla oba foťáky (EOS 50-kinofilm a maly cvakatko digital). Malý děti běhaly kolem a dokonce se nechali i fotit a zcela zadarmo. Byla to docela zábava je pozorovat.

Fotila jsem jak vzteklá. Všude lidi, řev, vůně, barevný látky.... Nálada se zlepšila a začala jsem si to užívat. Evidentně Martin si užíval už dávno :).

Odpoledne jsme vyrazili na Human Temple nad město. Místo, kde se uctívá hinduistický opičí král Hanuman. Opic tam bylo požehnaně. Dokonce jsme si sehnali i klacky. Fungovalo to.
Temple jsme uctili, dostali na čelo tečku a všechno viděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat